Panduan Menjahit Baju Kurung Tradisional, Moden, Riau, Pahang dan Baju Melayu

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera, 


Panduan-menjahit-bajukurung


Sekarang ni dah bulan Rejab. Lepas ni masuk bulan Syaaban. Lepas tu Ramadan. Maksudnya Hari Raya Tinggal 2 bulan lebih sahaja lagi. Patut la semua dok sibuk nak buat tempahan baju raya. Masa ni la tukang jahit nak buat duit raya. Maklumlah ianya bermusim.Selalunya, time ni la orang suka menempah baju. Tapi, kalau keluarga yang ramai anak, dah tentu pening kepala juga. Kos upah menjahit dah makin mahal sekarang ni. Alangkah baiknya kalau anda boleh buat sendiri baju kurung sempena raya ni..


Di sini anda boleh belajar cara menjahit baju kurung dengan panduan langkah demi langkah yang praktikal dan mudah difahami.

TAK PERLU SUSAH-SUSAH buang masa di ‘Google’ untuk mencari cara menjahit baju kurung lagi…Tak perlu bayar mahal-mahal untuk kelas menjahit…anda akan ditunjukkan bagaimana anda boleh mempelajari cara menjahit baju kurung dengan mudah, cepat dan praktikal...


Belajar asas menjahit baju kurung, mengambil ukuran, melukis pola, memotong kain, menjahit kain, menjahit poket baju, menjahit pinggang kain dan lain-lain. Semuanya ditunjukkan dengan illustrasi, gambar sebenar dan teks keterangan langkah demi langkah yang mudah difahami dan diikuti secara praktikal.

Jika anda sedang tercari-cari cara untuk MENAMBAH PENDAPATAN? Inilah penyelesaian yang REALISTIK. Belajar menjahit dan ambil upah menjahit baju orang lain.

Mulakan dengan belajar cara menjahit baju kurung sendiri dulu. Kemudian ambil upah menjahit baju secara kecil-kecilan. Kemudian buka kedai jahit atau butik sendiri. Pastinya lumayan, kan? Kalau ada kedai jahit sendiri dan ada pekerja sendiri...lagilah lumayan!!!

SEGALANYA MUNGKIN! Inilah titik permulaan untuk mengubah hidup anda!!

Sekarang, anda boleh mempelajari cara menjahit baju kurung dengan MUDAH, CEPAT dan PRAKTIKAL.


Apa faedahnya belajar menjahit:

1) Mengurangkan kos membeli dan menempah baju.. (Hari Raya, kenduri, baju sekolah anak-anak, baju baru...)
2) Tambah pendapatan (ambil upah menjahit)
3) Mengisi masa lapang dengan hobi yang bermanfaat 

Dan banyak lagi...

Apa kelebihan panduan ini:

1) Senang difahami dan diikuti walaupun anda LANGSUNG TIADA ASAS DALAM JAHITAN.
2) Jaminan pulangan wang 100% dalam tempoh 30 hari jika tidak berpuas hati.
3) Tidak perlu menghadiri kelas menjahit, boleh belajar bila-bila masa.
4) Menjimatkan kos.
Dan banyak lagi kelebihan lain...



JOM BELAJAR MENJAHIT BAJU KURUNG SEKARANG!!

Dapatkan sekarang dan mahirkan diri anda dengan kemahiran baru ini!! Kemudian bina masa depan dengan kemahiran menjahit. Mulakan dengan belajar cara menjahit baju kurung. Siapa tahu, andalah pemilik kedai jahit/ butik yang dapat menjana pendapatan lumayan dengan kemahiran yang amat mudah dipelajari ini. Jangan berlengah lagi. 

Dapatkan SEKARANG!! KLIK SEKARANG

Tambah ilmu ==> Tambah kemahiran ==> Tambah pendapatan.

Terima Kasih.