Magnet Content Marketing

Magnet Content Marketing
Untuk usahawan internet,
=====
BACA SELENGKAPNYA,
=====
Anda pernah ada masalah ini?
1. Produk terjual tapi tiada repeat order.
2. Produk tak terjual langsung. Rugi!
3. Kos iklan dan overhed meningkat.
KALAU YA, MENGAPA?
Ini bukan masalah tak pandai menjual, tak pandai Fbads, tak pandai copywriting.
APA YANG SAYA PERHATIKAN...
+ Peniaga terus menjual dengan harapan terus kaya. Pfft! Mustahil.
+ Peniaga tidak pernah beri sesuatu kepada prospek (bakal pelanggan).
+ Paling penting. Peniaga tidak mempunyai puak peminat tersendiri.
SEBAB ITU.
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
MAGNET CONTENT MARKETING - Panduan Membina Puak Pelanggan Yang Setia Berikan Duit Berulang-Kali Dengan Rela.
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
Tapi, saya ada 2 peringatan ikhlas untuk anda.
--> PERINGATAN #1
-----
Jangan terpengaruh dengan tajuk dan subtajuk panduan saya. Semuanya asas belaka.
Tapi, kata pengalaman saya "Kalau sudah boleh kuasai perkara asas, semuanya adalah tak mustahil"
--> PERINGATAN #2
-----
Saya cuma terangkan perkara asas membina puak melalui content marketing. Saya tunjukkan bagaimana hasilkan content marketing yang berkesan.
Saya tak sentuh langsung tentang strategi Fbads, cara dapat kos murah, atau targetting pelanggan. Not at all.
Jelas?
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
KANDUNGAN MAGNET CONTENT MARKETING
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
✔ Bagaimana content marketing bantu letupkan jualan anda dengan kadar kos yang rendah.
✔ Cara menggunakan content marketing bina hubungan dengan prospek.
✔ Teknik hapuskan skeptikal prospek dengan content content marketing.
✔ Anatomi content marketing yang berpengaruh dan menjadi.
✔ 5 Cara tulis content marketing.
✔ Pantang larang dalam content marketing.
✔ 2 lubuk percuma idea content marketing.
✔ 7 formula hasilkan content marketing yang pelanggan nak baca.
✔ 2 tips atas kemarau idea.
✔ 2 kajian kes content marketing saya dan untung besar dalam 1 malam.
===
BERMINAT?
===