Radio JOC Digital Al Quran

Radio JOC Digital Al Quran

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera




Radio JOC Digital Al Quran

DAH BANYAK KALI NAMPAK. RADIO APA NI???
.
NI SEBENARNYA RADIO DIGITAL AL-QURAN & TERJEMAHAN AL-QURAN.
.
ALHAMDULILLAH DAH TERJUAL LEBIH 10 000 UNIT😊❤

.
Anda nak dengar Al-Quran dibaca oleh 3 imam terkenal, terjemahan Al-Quran boleh,bacaan tatacara solat,tahlil, kuliah/ceramah, nasyid ada, doa pun ada
.
Bukan takat tu ja. Bole on radio FM. Tekan ja nombor frekuensi terus dapat. Senang betul nak guna. Bateri pulak boleh caj macam kita caj hanpon. Tahan 6-7 jam pakai. Kecik pulak tu bole bawak merata. Lagi satu boleh cucuk USB thumdrive tu nak dengar mp3 ka.


. ❤Radio ni Alhamdulillah ramai yang dah beli. Diorg pasang pd yg sakit kat hospital, kat rumah, kat pejabat, kat sekolah, pelajar tahfiz guna buat hafazan, semak bacaan Al-Quran, bagi hadiah. Semua bole guna dari Atuk nenek, Ibubapa dan anak-anak.😊 Hehe. Syukur.


. ❤Harga dia memang kami bagi harga mampu milik supaya setiap keluarga dapat memiliki sebiji radio ni sebab sangat bermanfaat.


. ❤Pada yang berminat

wasap "RQ" ke talian 010-8787826


wasap "RQ" ke talian 010-8787826


wasap "RQ" ke talian 010-8787826

πŸ‘ͺ1 RADIO AL-QURAN 1 KELUARGA