9 Sebab Sertai Projek Buat Duit Sebelum Raya

9 sebab kenapa anda wajib sertai projek raya RM10,000 Tuan Haszoor Muaidi

1. Ianya kerja mudah. Kami panggil dropship. Tugas anda hanya promosikan produk sahaja. Beliau sudah sediakan semuanya. Bungkus & Pos produk akan dilakukan oleh pihak beliau.

2. Target beliau jelas, mahu buat duit RM10,000 sebelum raya. Kalau dapat alhamdulillah, kalau tak dapat pun bukan masalah besar sebab kalau anda tak sertai...memang confirm tak dapat. Kalau join, anda ada PELUANG!

3. Semua produk yang disediakan sangat hot dan mudah dijual. Ianya telah terbukti! Beliau tidak mahu anda jual produk yang tak laku. Beliau mahu kita semua buat duit sama-sama. Baru syok!

4. Segala ayat promosi telah beliau sediakan. Jika sebelum ini anda tidak tahu nak promote,
beliau dah sediakan untuk anda. Copy paste sahaja teknik tersebut. Ulang sekali lagi...COPY PASTE SAHAJA!

5. Keuntungan setiap produk juga cukup tinggi. Ada untung RM50, ada untung RM30, RM40. Semua produk yang kita akan jual bawah harga RM300 dipasaran. So mudah untuk dapat pembeli!

6. Antara produk hot ialah, Pen Al-Quran Digital, Minyak Kasturi Syifa, Produk Kuruskan Badan, Produk Cantikkan Kulit. Semua produk ni memang confirm hot bila tiba bulan ramadhan & musim raya.

7. Projek akan diteruskan sehingga lepas raya.Ya, beliau bukan sahaja nak anda buat duit pada musim raya. Selepas raya...tahun depan pun boleh. Ianya projek berterusan :)

8. Support group disediakan. Sesuai buat orang baru dalam perniagaan internet dan sebagainya. Jadi, boleh sama-sama belajar dan buat pratikal terus. Senang, ada soalan tanya je di group

9. Yuran untuk daftar cukup murah. Jika diluar sana anda mungkin kena habiskan RM2000 - RM5000 untuk dapatkan 10 produk tersebut. Selain itu banyak kerja remeh temeh yang anda kena buat. Pos produk, packing...nak create ayat iklan dan sebagainya.

Dengan projek raya...semua tu tak perlu. Join dan start promote. Berkemungkinan besar keuntungan boleh diperolehi dalam masa 2-3 hari.

Paling hebat jika anda promote terus dapat pembeli untuk produk tersebut!

So, jangan tunggu lama lagi. Daftar sekarang!

Beliau akan tutup tawaran harga murah ini pada 15 July 2013. So daftar sebelum tarikh tersebut. Bayaran akan digandakan jika anda nak join lepas daripada tarikh tersebut!